Firemedia.pl to polska firma zajmująca się tworzeniem i rozwojem rozwiązań dla osób zainteresowanych skuteczną reklamą w internecie. Głównym zajęciem twórców firemedia jest zrzeszanie reklamodawców oraz wydawców w atrakcyjnej platformie, tak aby zapewnić atrakcyjne warunki dla obu stron. W ramach projektu otwarte zostały programy afiliacyjne FireAds oraz FireSub.

Firemedia.pl to przedstawiciel marek takich jak FireAds i FireSub. Swoje usługi świadczy od ponad dekady, a więc na polskim rynku afiliacji posiada już wyrobioną markę. Programy pozwalają na skuteczny content locking, branie udziału w programach partnerskich, a także na promocję aplikacji mobilnych.

W firemedia istnieje kilka sposobów rozliczania się z reklamodawcą. W trakcie kampanii możemy liczyć na wsparcie techniczne oraz pomoc przy promocji swoich stron www. Pierwszym ze sposobów jest rozliczenie w modelu cost per action – cpa – płatność otrzymujemy w momencie podjęcia zdefiniowanej akcji. Drugą metodą jest model cps – cost per sale – środki otrzymujemy po sfinalizowaniu sprzedaży. Zyskującym na popularności stał się model cpi – cost per install – płatność za zainstalowanie aplikacji na systemy android oraz ios. Z powyższych możliwości skorzystamy w serwisie FireAds.

Alternatywą dla tradycyjnych reklam są subskrypcje SMS. Zespół firemedia, w celu promocji jako oddzielny produkt, stworzył usługę FireSub. To doskonała opcja dla tych, którzy chcieliby wykorzystać potencjał płatnych SMS’ów w swoich kampaniach. Jako wydawcy, pieniądze otrzymujemy zaraz po aktywacji danej usługi przez użytkownika.

Osoby, które zarejestrują konto w programach afiliacyjnych Firemedia, mogą liczyć na szereg benefitów. Bez dodatkowych opłat otrzymujemy pakiet narzędzi, które przyspieszą rozpoczęcie działań. W systemie obecne są gotowe banery, oferty z linkiem bezpośrednim, jak i te wymagające nawiązania specjalnego kontaktu z reklamodawcą. Stali członkowie mogą liczyć na szybkie wypłaty – cotygodniowe, wypłacane co dwa tygodnie lub co miesiąc. Dostępne są statystyki umożliwiające śledzenie wydajności oraz optymalizację kampanii.